Regulamin

Regulamin szkoleń / kursów

§1 Postanowienia ogólne.

1. Organizatorem szkoleń / kursów jest Instytut DermoKreacja, firma: Anna Szubska, ul. Wysoka 21/23 41-209 Sosnowiec NIP : 6441533059, Regon : 369388930
2. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu / kursie i obowiązują wszystkich Uczestników.
3. Szkolenia / kursy metodą online oraz e-learning odbywają się w zakresie i terminach szczegółowo opisanych w ofercie, na które może się zapisać każda osoba zainteresowana danym tematem szkolenia.
4. Uczestnik – osoba prywatna lub pracownik firmy, instytucji bądź organizacji, która zgłosiła chęć uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Instytut DermoKreacja wyraża zgodę na umowę o świadczenie szkolenia / kursu oraz zapoznaje się z programem szkolenia.
5. Przesłanie zgłoszenia udziału w szkoleniu/kursie do Instytutu DermoKreacja jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.

§2 Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu.

1. Warunkiem zakwalifikowania się kandydata na szkolenie jest zgłoszenie chęci wzięcia udziału w szkoleniu drogą mailową biuro@dermokreacja.pl lub poprzez formularz zgłoszeniowy.

§3 Informacje dotyczące szkoleń.

1. Oferta szkoleń/kursów, możliwych do realizacji jest dostępna dla wszystkich zainteresowanych osób na stronie www.dermokreacja.pl
2. Szkolenia realizowane są według ustalonego przez Organizatora programu szkoleń.
3. Uczestnik po ukończeniu szkolenia / kursu metodą online lub e-learning uzyskuje certyfikat ukończenia szkolenia, wydawany przez Organizatora i potwierdzający umiejętności oraz nabytą przez Uczestnika wiedzę.
4. Dokumenty jak certyfikat, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia okresowego w dziedzinie bhp przesyłane są za pośrednictwem poczty elektronicznej. Koszt wysyłki cyfrowej wynosi zero złotych. Wysyłanie dokumentów za pośrednictwem poczty tradycyjnej, należy wcześniej zgłosić na biuro@dermokreacja.pl , koszt przesłania dokumentów wynosi 35 zł.
5. Uczestnik szkoleń ustawowych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia okresowego lub kartę szkolenia wstępnego wg wzoru opracowanego przez ustawodawcę(Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy).

§4 Rezygnacja z uczestnictwa.

1. Rezygnację z uczestnictwa w szkoleniu / kursie, niezależnie od przyczyny należy zgłosić Organizatorowi przed terminem rozpoczęcia szkolenia / kursu, w formie elektronicznej na adres email: biuro@dermokreacja.pl
2. Szkolenia / kursy online i metodą e-learning z odtworzenia podlegają rezygnacji tylko do momentu, gdy Organizator nie przekazał uczestnikowi dostępu do merytorycznej wartości szkolenia / kursu.
3. W przypadku, gdy uczestnik szkolenia / kursu nie może wziąć udziału w płatnym kursie / szkoleniu online, wtedy przekazuje taką informację Organizatorowi szkolenia na adres mailowy biuro@dermokreacja.pl, informacja taka uruchamia procedurę rezygnacji obejmującą :
a) zgłoszenie Uczestnika o rezygnacji w tym podanie imienia, nazwiska, terminu realizacji i nazwy kursu / szkolenia oraz numeru konta bankowego, na który dokonywany jest zwrot środków finansowych,
b) w przypadku dokonanej wpłaty Organizator kursu/szkolenia zwraca Uczestnikowi w ciągu 7 dni kalendarzowych środki pieniężne na wskazany nr konta bankowego.
4. Rezygnacja Uczestnika z kursu/szkolenia przed rozpoczęciem kursu i dokonaniem płatności, nie powoduje roszczeń finansowych Organizatora.
5. W przypadku szkoleń/kursów kilkudniowych i wynikłej sytuacji Uczestnika szkolenia o niemożliwości dokończenia w ustalonym terminie kursu/szkolenia, Organizator proponuje Uczestnikowi dokończenie programu szkolenia/ kursu w innym terminie.
6. Rezygnacja ze szkoleń/kursów metodą e-learning po dokonaniu płatności przez uczestnika, możliwa jest tylko w sytuacji nie przekazania dostępu do materiału szkoleniowego. W tej sytuacji Uczestnik przekazuje informację o rezygnacji Organizatorowi poprzez e-mail biuro@dermokreacja.pl,podając imię, nazwisko, nr konta bankowego, nazwę szkolenia/kursu metodą e-learning. Organizator w ciągu 7 dni kalendarzowych, zwraca Uczestnikowi dokonaną płatność na wskazany w mailu nr konta bankowego.

§5 Zmiana terminów szkoleń.

1. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji nie uzbierania się minimalnej liczby uczestników.
2. Instytut Dermokreacja informuje Uczestników o odwołanym szkoleniu, co najmniej 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia / kursu.
3. Instytut Dermokreacja ma prawo odwołać zaplanowany termin szkolenia również w przypadku zaistnienia sytuacji losowych, których nie dało się wcześniej przewidzieć, np. nagła niedyspozycja trenera, nagła niedostępność miejsca szkolenia/kursu, czynniki pogodowe. W przypadku wystąpienia takich okoliczności Instytut Dermokreacja zobowiązuje się do wyznaczenia nowego terminu szkolenia, które zorganizowane zostanie w takim samym zakresie i na warunkach uprzednio uzgodnionych. Nowy termin szkolenia zostanie ustalony w porozumieniu z Uczestnikiem i z uwzględnieniem jego dostępności oraz możliwości.

§6 Zmiana trenera prowadzącego szkolenie.

1. W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany trenera prowadzącego szkolenie / kurs i nie stanowi to zmiany warunków umowy. Przy czym, w takiej sytuacji trener realizujący zajęcia w zastępstwie, będzie posiadał odpowiednie kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie trenerskie aby zapewnić odpowiedni poziom merytoryczny omawianych zagadnień.

§7 Zmiana miejsca szkolenia / kursu.

1. W szczególnych, obiektywnych, losowych i niezależnych od organizatora przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca, w którym odbędzie się szkolenie, na obiekt o takim samym lub wyższym standardzie i nie stanowi to zmiany warunków umowy.

§8 Koszt uczestnictwa w szkoleniu i warunki płatności.

1. Szkolenia / kursy organizowane przez Instytut Dermokreacja są odpłatne jak również nieodpłatne.
2. Wysłanie informacji zgłoszeniowej jest zobowiązaniem do dokonania opłaty szkoleniowej lub za kurs zgodnie z obowiązującym cennikiem / wyceną danego szkolenia / kursu.
3. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych warunków oraz upoważnia Instytut Dermokreacja do wystawienia paragonu / faktury VAT bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony Uczestnika. Dokument Paragon / faktura zostanie przesłany pocztą email na wskazany adres lub pocztą tradycyjną.
4. Obowiązującym sposobem płatności jest przedpłata przed szkoleniem chyba, że strony w formie pisemnej ustalą inaczej. Opłatę za udział w szkoleniu należy uiścić przelewem na wskazany przez Organizatora rachunek bankowy przed rozpoczęciem szkolenia / kursu,
5. W przypadku dokonania wpłaty po czasie, o którym mowa w zdaniu powyższym, Uczestnik zobowiązany jest do czasu rozpoczęcia szkolenia / kursu przesłać pocztą elektroniczną potwierdzenie zrealizowanego przelewu.
6. Po zaksięgowaniu wpłaty Organizator wystawia fakturę VAT. W przypadku wpłat osób fizycznych (prywatnych) faktura wystawiana jest na prośbę Uczestnika.

§9 Prawa autorskie.

1. Szkolenia, programy szkoleń, materiały szkoleniowe oraz wszelkie metody prezentowane podczas szkoleń / kursów oferowanych przez Instytut Dermokreacja podlegają ochronie prawnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Uczestnik poprzez udział w szkoleniach / kursach nie nabywa jakichkolwiek praw do rozporządzania autorskimi prawami majątkowymi, którymi objęte są szkolenia/kursy, programy szkoleń, materiały szkoleniowe.

§10 Ochrona danych osobowych.

1. Przesłanie informacji zgłoszeniowej oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach organizacyjnych i marketingowych przez Instytut Dermokreacja Adrian Włodarczyk ul. Konstytucji 22/8 41-208 Sosnowiec NIP : 6443099006, Regon : 520604540. Jest ono równoznaczne z akceptacją prawa do wglądu i możliwości poprawienia oraz usunięcia danych osobowych. (art. 23 ust. 1 pkt 1 i ust 2 oraz art. 24 ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883). A także wyrażeniem zgody na wysyłanie korespondencji mailowej, zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku – Dz. U Nr 144, poz.1204.

§11 Postanowienia końcowe.

1. Instytut Dermokreacja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z wcześniejszą zapowiedzią na stronie internetowej.
2. Przesłanie informacji zgłoszeniowej jest równocześnie potwierdzeniem zapoznania się oraz akceptacją niniejszego Regulaminu Uczestnictwa w szkoleniu / kursie.
3. Osoby zgłaszające się na szkolenia / kursy są zobligowane do przestrzegania niniejszych przepisów dotyczących usług szkoleniowych.
4. Każdemu uczestnikowi szkolenia przysługuje możliwość złożenia reklamacji, do 14 dni od zakończonej usługi szkoleniowej / kursu.

Ogólne zasady przyjmowania reklamacji:

1. Klient może składać reklamacje:
2. a) w formie pisemnej – w postaci reklamacji opatrzonej podpisem Klienta i wysłanej na adres korespondencyjny Usługodawcy lub złożonej w siedzibie Instytut Dermokreacja Adrian Włodarczyk ul. Konstytucji 22/8 41-208Sosnowiec
3. b) w formie elektronicznej – za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: biuro@dermokreacja.pl
4. W przypadku złożenia reklamacji w sposób inny, niż w formie pisemnej w postaci reklamacji wysłanej na adres korespondencyjny Usługodawcy, na życzenie Klienta Usługodawca przekazuje mu potwierdzenie złożenia reklamacji w trybie z nim uzgodnionym.
5. Reklamacje powinny zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji, szczegółowy opis zdarzenia budzącego zastrzeżenia oraz oczekiwania Klienta dotyczące sposobu rozstrzygnięcia reklamacji. W przypadku reklamacji składanych w formie elektronicznej numer rachunku w Banku, którego Klient jest posiadaczem lub pełnomocnikiem.
6. Klient może złożyć reklamacje najpóźniej do 14 dni kalendarzowych od zrealizowania usługi. W przeciwnym wypadku, po upływie określonego czasu reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
7. W specjalnych ofertach Organizatora istnieje możliwość skorzystania z gwarancji satysfakcji, o takiej możliwości reklamacji klient jest informowany w ofercie kursu / szkolenia i ta opcja dotyczy tylko szkoleń / kursów sygnowanych tą opcją. Klient korzystający z tej możliwości ma prawo do wniesienia z tego tytułu zwrotu kosztów bez podania uzasadnienia,
a Organizator do uznania reklamacji. Organizator ustala indywidualne, obowiązujące terminy gwarancji satysfakcji dla poszczególnych szkoleń / kursów.

Rozpatrywanie reklamacji.

1. Usługodawca rozpatruje złożoną reklamację i udziela na nią odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
2. W sprawach szczególnie trudnych, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie na nią odpowiedzi w terminie o którym mowa powyżej, możliwe jest wydłużenie terminu rozpatrywania reklamacji.
3. Klient jest informowany przed upływem 14 dniowego terminu o przyczynie opóźnienia, okolicznościach które muszą zostać ustalone w wydłużonym terminie i przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi.
4. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisemnej albo w formie wiadomości e-mail.
5. W przypadku nieuwzględnienia roszczeń wynikających z reklamacji, Klient może:
a) odwołać się do Usługodawcy od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.
b) zwrócić się do właściwego miejscowo Miejskiego Rzecznika Konsumenta lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta, w przypadku posiadania przez Klienta statusu konsumenta.
c) wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Praw Konsumentów na zasadach określonych w ustawie.
d) wystąpić z powództwem do właściwego miejscowo sądu powszechnego.
6. Organem nadzoru właściwym w sprawach ochrony konsumentów jest Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.